Twój e-mail:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

ntprzygody@gmail.com

Kontakt

Oslo jest bardzo przyjemne. Warto zafundować sobie przejażdżkę kolejką wycieczkową po mieście (pojazd składający się z traktora-lokomotywy i dwóch-trzech wagoników pasażerskich, jeżdżący po ulicy – model znany z niektórych polskich kurortów turystycznych).

Koniecznie trzeba wybrać się na spacer do parku królewskiego (pałac jest przepiękny i „góruje” nad miastem) oraz wejść z dziećmi na budynek opery (zapytacie: na budynek? pójdziecie – zobaczycie…). Oczywiście musicie przejść się po starówce.

W zasadzie po kilku godzinach spędzonych w Oslo nie ma się już wątpliwości, że Norwegia to bardzo bogaty kraj. Zresztą Oslo uważane jest, obok Tokio, Kopenhagi i Paryża, za jedno z najdroższych miast świata. Możecie spędzić tu – tak jak my – jeden dzień, po którym wyjedziecie z lekkim niedosytem, ale i zachwyceni miastem. Możecie też zostać kilka dni i zwiedzić więcej atrakcji turystycznych.

W zasadzie jedyną wadą tego miasta jest fakt, że bardzo szybko drenuje kieszeń polskiego turysty :-)

Polecane

Na Tropie Przygody

11 lipca 2010

Oslo

Z Bergen do Oslo mamy do pokonania około 500 km. Jedziemy trasą nr 7: przez Alvik, Geilo i Gol. Google i TOMTOM zapowiadają około 8 godzin czystej jazdy. Trasa powinna być piękna. I taką tez się okazuje. Po drodze warto zatrzymać się na dłuższą chwilę przy zjawiskowym wodospadzie Vøringsfoss (nad min góruje Fossli Hotel). Cały dzień obfituje w przepiękne widoki i melancholijne krajobrazy. Nawet nasz syn był zachwycony.

01 listopada 2022
Domyślna treść artykułu. W każdym nowo utworzonym artykule pokaże się wpisany tutaj tekst. Wpisz więc tutaj domyślną treść nowego artykułu lub instrukcję dodawania nowego artykułu dla swojego klienta.
01 listopada 2022
Domyślna treść artykułu. W każdym nowo utworzonym artykule pokaże się wpisany tutaj tekst. Wpisz więc tutaj domyślną treść nowego artykułu lub instrukcję dodawania nowego artykułu dla swojego klienta.

Wróć